Etykiety

środa, 6 marca 2013

Kosmetyczna Super5 Marzec



Hej
Dzisiaj rozpoczynam serię o nazwie Super5. Co miesiąc będę się z Wami dzielić moimi spostrzeżeniami na temat 5 fajnych, dobrych, tanich, drogich po prostu godnych polecenia kosmetyków.

Bourjois Healthy mix 
Mój ulubieniec wśród podkładów.
Krycie może nie jest najmocniejsze ale z moją skórą łączy się idealnie. 
Obecnie używam odcień nr 54.

L'oreal
Mega volume collagene 24h
Powiem a raczej napiszę tylko tyle...
Maskara nad maskarami. Uwielbiam ją i nie wiem czy kiedyś ją zdradzę.
Idealne wydłużenie i pogrubienie. Najlepszą jakość osiąga po dwóch tygodniach od rozpoczęcia stosowania. Kto jej jeszcze nie spróbował to niech to nadrobi :)
Tangle Teezer
Tą oto szczotkę do włosów zakupiłam po obejrzeniu wielu recenzji na YT.
Nie chciałam wierzyć,że szczotkę można tak zachwalać. A jednak.
Moje włosy nie chcą za bardzo współpracować , szczególnie przy rozczesywaniu. Od czasu zakupu tej szczotki ten problem przestał istnieć. Szczotkowanie jest przyjemnością i chyba nawet ich wygląd się lekko poprawił.

L'oreal Elnett Satin hairspray
Lakier do włosów, którego używam najczęściej .
Plus największy: niedrażniący zapach.
Gdy układam włosy i chcę aby efekt końcowy utrzymał się jakiś czas używam właśnie jego.
Włosy nie są sklejone , nie tworzy efektu hełmu. Polecam!!!

Garnier Simply Essentials Płyn dwufazowy
I dobrneliśmy do ostatniego produktu.
Jest to mój nr 1 w demakijażu.
Nie podrażnia, zmywa super szybko i dokładnie.
Cóż dodać więcej. Warto !!!

Mam nadzieje,że taka seria przypadnie wam do gustu.
Pozdrawiam





7 komentarzy:

  1. Mam takiego samego TT i też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka tt to moje marzenie i muszę je w tym roku zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8.3.13

    Lubię linię Essentials z garniera, jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tangle teezer to również mój obowiazkowy punk na liście 'Super 5' - zwłaszcza przy moich długich włosach. ; )

    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tangle teezer to także i mój ulubieniec :)
    Nie wyobrażam sobie bez niego życia :)

    OdpowiedzUsuń