Etykiety

poniedziałek, 4 marca 2013

Maternity ootd

Cześć
Witam Was w poniedziałek. Dzisiaj chciałabym pokazać mój taki mini ootd.
Ciąża jest dla mnie okresem , kiedy chcę szczególnie dobrze wyglądać, czuć się kobieco i ładnie.
Ponieważ mój brzuszek jest jeszcze niewielki z powodzeniem mieszczę się w moje rzeczy z przed ciaży, jedyna część garderoby , która jest ciążowa to spodnie. W moje już się nie dopinam a poza tym ważna jest wygoda.
W tym jakże cudnym okresie warto zainwestować w marynarki , sweterki, ogólnie rzeczy, które przydadzą nam się również po ciąży.
Ja zamierzam uzupełnić moją garderobę jedynie o ciążowe bluzki,które ze wszystkich ubrań ciążowych są najtańsze i najprzydatniejsze . Oczywiście pokuszę się również o jakąś sukienkę ponieważ czas gdy będę miała największy brzuszek wypada na czerwiec i lipiec.


                      
żakiet:h&m/sweterek:tkmaxx/spodnie:mothercare


Pozdrawiam i życzę udanego tygodnie :)                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz