Etykiety

niedziela, 24 lutego 2013

Lakiery miss sporty

Hej
Wracam do Was z lakierami.
Dzisiaj przedstawię moje dwie zdobycze , są to pastelowe lakiery Miss sporty.
Jakoś zawsze ta firmę omijałam, wczoraj jednak zwróciłam uwagę na te dwa maleństwa.
Co mogę już o nich powiedzieć , jak dla mnie ich pojemność czyli 7 ml jest idealna.
Nie maluje często paznokci i lubię zmieniać kolory dlatego nie ma szans abym skończyła większy lakier. Następnym plusem jest cena za te dwa produkty zapłaciłam w promocji £3. I na koniec najważniejsze kolory, niestety nie podam Wam numerów , gdyż chyba ich na opakowaniu nie ma.
Fiolet, jest głęboki i taki jak lubię a drugi to jakże modny ostatnio koralowy.
Producent postarał się aby aplikacja była przyjemna, pędzlem jest bardzo podobny do tych stosowanych w lakierach Rimmel, jak rownież są to lakiery szybkoschnace. Czego chcieć wiecej.
Mogę dodać, że jedna warstwa wystarcza. O trwałości się jeszcze nie wypowiem gdyż te cuda posiadam od wczoraj ale u mnie nie jest to najważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz