Etykiety

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

DIY - lusterko z Ikeii :)


Ahoj
Nadciągam do Was z projektem dekoracyjnym do domu.
Pewnie wszyscy znają kultowe lusterka z Ikeii z serii MALMA.
Występuje ono w czterech kolorach, ja zajmę się dzisiaj kolorem białym , gdyż takie nabyłam dla siebie . Postanowiłam ,że je trochę ożywie i namaluje na nich modne ostatnio wzory graficzne czyli chevron i czarne paseczki. Wykonanie jest banalnie proste a efekt bardzo fajny. Zapraszam
Co nam bedzie potrzebne:
- Lusterko oczywiście ;)


-farba do lusterka a motywem chevron wybrałam farbę akrylową i malowałam pędzelkiem
lusterko w paseczki potraktowałam matową farbą w sprayu. Niestety nie mam zdjęć tych farb.
-ołówek, którym namalujemy wzór chevron

- miarka, linijka
-taśma, którą okleimy naszą ramkę w paski

-pędzelki, ja użyłam pędzelków do makijażu gdyż były dla mnie najbardziej precyzyjne ;)
Nie pozostaje nam nic innego jak zacząć malować a oto efekt końcowy.
Mam nadzieję,że Was zainspirowałam.
Stawiajcie na kreatywność 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz