Etykiety

poniedziałek, 11 marca 2013

Moja toaletka



Dzisiaj chciałam pokazać Wam w miarę tani sposób na stworzenie swojej własnej , wymarzonej toaletki.
Jako,że niedawno był dzień kobiet postanowiłam zrobić sobie mały prezent.
Moje serce biło do białej toaletki z Ikei z serii Malm. Jest naprawdę piękna.
Niestety nie mogłam sobie na nią pozwolić ze względów wymiarowych oraz z okazji tego,że mój mężczyzna musi gdzieś mieć miejsce na swój olbrzymi komputer ;)
Dlatego zdecydowałam się na zakup dwóch stolików pod laptopa również z Ikei, plusem jest ,że za jednego zapłaciłam 1/3 ceny mojego białego cuda ;)
Oczywiście prace jeszcze nie są ukończone, muszę zastanowić się nad dodatkami, innym lustrem ...
Najważniejsze ,że już można z niej korzystać i z tego najbardziej się cieszę;)


Marzy mi się jeszcze biały kolor ścian i inne krzesło ale z tym jeszcze trochę muszę poczekać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz