Etykiety

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Motywujący Poniedziałek

Hej, hej
Po długiej przerwie powracam do Was z głową pełną pomysłów!!!
Poza postami czysto kosmetycznymi zamierzam wprowadzić pewne informacje, zapiski czysto lifestylowe.
Nie przedłużając już Wam pisze o co chodzi.
W każdy poniedziałek będę dodawać post na temat szeroko pojętej motywacji. Nie jestem specjalista w tym temacie ale chcę wprowadzić w życie parę inspirujących projektów i chcę się z Wami nimi podzielić. Ogólnie chodzi o prace nad sobą, motywacja do rożnych obowiązków oraz o stawaniu się szczęśliwym człowiekiem.
Dzisiaj trochę o Projekcie 5

Dużo czytałam o różnych próbach organizacji czasu, zadbaniu o zdrowie czy relacje z innymi.
Połączyłam to w jeden projekt, który od dzisiaj wcielam w życie.
Zrobiłam podział mojego życia na 5 kategorii, oczywiście są to tylko te sfery w których zamierzam coś zmienić, ulepszyć.
Oto on:
Dom, Rozwój, Ciało, Ludzie, Relaks
Każdego dnia postanowiłam wykonać jedna lub parę czynności związana z daną kategorią
Najlepiej rozpisać sobie tygodniowy plan. Dla przykładu podam Wam mój dzisiejszy spis :
Dom: posprzątać łazienkę oraz odkurzyć w domu, zrobić pranie

Rozwój: zaczynam pracę nad pewnym projektem dlatego muszę wyszukać dużo informacji, dzisiaj poświęcę na to godzinę. napisać posta na bloga :)

Cialo: wypić 5 szklanek wody dziennie, ćwiczenia, spacer

Ludzie: w tej kategorii głównie będę starała się pracować nad moim związkiem, dzisiaj planuję zrobić masaż mojemu mężczyźnie. Spotkanie z siostra ponieważ za malo się widujemy
na koniec najciekawsze

Relaks: każdemu należy się chwila wytchnienia i relaks jest równie ważny jak codzienne obowiązki. Ja planuje sobie zrobić wieczorne spa oraz zacząć czytać ksiązkę.

Mam nadzieje,ze troszkę Was zainspirowałam i zapraszam do wspólnych zmagań i wyzwań.
Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz